Връщане и замяна

       Разходите по връщането на продукт в случай на рекламация и по изпращането на нов се поемат от клиента. Съгласно чл. 120 от Закона за защита на потребителите, независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с дoговора за продажба съгласно този закон.

В случай, че поръчаните от Вас артикули не отговарят на Вашите очаквания или на желания от Вас размер, можете да се откажете от сключения договор в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от куриера, според условията от чл. 55 от Закона за защита на потребителите. Разходите по транспорта на продукта в този случай се поемат от клиента. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка и етикировка, трябва да е неупотребявана и без нанесени повреди. Към пратката трябва да са приложени оригиналните документи, с които е получена – ордер на поръчка и касова бележка (Касовата бележка за направените поръчки, се издава от куриера на куриерска фирма Спиди или Еконт, при получаване на поръчката).

Замяната се извършва, като връщаме сумата по банкова сметка, а Вие правите нова поръчка. 

Разходите по връщането са за Ваша сметка.

СРОКЪТ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СУМАТА Е ДО 14 ДНИ.