Доставка и плащане

Обработката на направените поръчки се извършва до 48 часа, в работни дни.
Въпреки старанието ни да доставим Вашата поръчка възможно най-бързо, доставката може да отнеме по-дълго време поради независещи от нас причини (напр. лоши метеорологични условия), за което ще бъдете уведомени от нас.

Доставката се осъществява, чрез нашия партньор, куриерска фирма Спиди или Еконт (от понеделник до петък) до посочения от Вас адрес. Срокът на доставката е в рамките на 1-3 работни дни (считано от работния ден, следващ деня на поръчката). За населените места, които обичайно се обслужват по график от куриерска фирма Спиди или Еконт, доставките ще бъдат извършвани съгласно актуалния график за съответното населено място, достъпен на следния интернет адрес: https://www.speedy.bg/bg/serving-schedule и https://www.econt.com/developers/52-grafik-na-izprashtane-na-pratki.html.

Поръчките, направени в www.brandmeup.bg , не изискват потвърждение по телефона. Ще получите само потвърждение по e-mail, който сте предоставили, когато попълвате данните за поръчката. (Моля, проверявайте папка spam, на Вашия e-mail, ако не сте получили писмо в стандартната поща в срок от 48 часа от поръчката в работни дни).


Предлага се опцията “Тествай преди да платиш” на поръчките. При тази опция не може да се разделя поръчка, която съдържа повече от 1 артикул. Ако в поръчката има няколко артикула и желаете да върнете някой от тях, трябва да заплатите сумата за цялата поръчка и с отделна пратка да върнете модела, който не желаете. Ние ще възстановим сумата за върнатия артикул по банков път. В случай, че се възползвате от опцията “Тествай преди да платиш” и се откажете от цялата поръчка, дължите на куриера таксата по връщането ѝ.

Касовата бележка за направените поръчки, се издава от куриера на куриерска фирма Спиди или Еконт, при получаване на поръчката. Моля, запазете документа.

Всички поръчки, получени петък след 14.00 часа, събота и неделя или по време на официални празници, се обработват в първия следващ работен ден. След като при нас постъпи заявка от Вас, че искате да закупите даден модел, ще получите потвърждение по e-mail за направената поръчка. Отново по e-mail ще бъдете уведомени за всяка промяна в статуса на Вашата поръчка.

Моля, проверете внимателно коректността на информацията за връзка с Вас. В случай, че поръчаният модел не е в наличност, клиентът се уведомява по телефон или e-mail, който е предоставил. Моля, имайте предвид, че плащането се извършва с наложен платеж при получаване на стоката.

Разходите по връщането и изпращането са за Ваша сметка.


Бланка за връщане на артикулИзтегляне