Често задавани въпроси :

Поръчки
Задължително ли е да имам регистрация за да направя поръчка ?

       – Пазаруването като гост е възможно, но регистрацията в www.brandmeup.bg ви носи допълнителни превилегии и отстъпки! 

Как получавам потвърждение за направена поръчка?

След финализиране на поръчката  автоматично ще получите имейл, съдържащ номер на поръчката, който може да използвате за проследяване.

Мога ли да отменя поръчката си ?

– При необработена поръчка е възможно нейното отменяне. Това става посредством имейл на [email protected] или чрез свързване с отдел Обслужване на клиенти на номер 0897783376. 

Продуктът, който искам да поръчам, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?

– Броят на наличните артикули е ограничен и няма възможност за поръчка на допълнителни количества. 

Какъв е начинът на плащане?

     – Възможните начини за плащане са чрез наложен платеж при получаване на продуктите или чрез банкова карта при финализиране на поръчката. Ако изберете опцията за банкова карта може да използвате следните карти : Visa . Master card и Maestro. 

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

– В деня на доставката ще получиш sms с потвърждение, съдържащ номера на пратката, както и име и телефонен номер на куриерът. Цената за доставкасе определя спрямо тарифите на спедиторските компании, които се актуализират ежедневно. 

Връщане на продукти
Мога ли да върна поръчаните продукти ?

         – Според нашите “Общи условия ” поръчаните продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени в 30-дневен срок от датата на получаване. За да подадеш молба за връщане е достатъчно да попълниш формата за връщане в клиентският си профил в Brand me up. 

Политика за връщане?

         – Трябва да върнеш продуктите в тяхната оригинална продуктова опаковка, те да бъдат без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, гаранция, упътване и т.н.

Мога ли да заменя поръчан продукт ?

        – За съжаление поръчаните продукти не могат да бъдат заменяни с други. 

Има ли продукти, които не мога да върна ?

       – Поради съображение свързани с хигиената и защита на здравето, артикули като бельо , цели бански, както и долната част на бански неподлежат на връщане. Всеки артикул неподлежащ на връщане, съдържа информация за това в описанието си. 

Какъв е срокът в който мога да върна продукт ?

– Можеш да върнеш продукти в рамките на 30 дни от датата на получаването им.

Кога ще ми бъде възстановена сумата ?
– Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане, ако е посочена такава, а ако плащането е било извършено онлайн- по дебитната или кредитната карта. След превод от наша страна, сумата ще е налична до 2-3 работни дни, според политиката на обслужващата банка.
Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?
– Куриерът ще вземе обратно пратката в рамките на 2-4 работни дни след изпращане на формулярът за връщане.
Колко струва връщането на продукт?
– Всички връщание в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане, е напълно безплатно за всеки генериран електронен формуляр, с който се заявява отказ от договора, сключен от разстояние. Един формуляр може да съдържа продукти само от една поръчка.
Какво представлява ваучерът за връщане на сума ?
– Получете своята сума по-бързо с ваучерът на Brand me up. Ще получите ваучерът със стойността на върнатите от Вас продукти, щом вашето връщане бъде обработено. Ваучерът се натрупва заедно с всички други ваучери/ отстъпки/ подаръчни карти, като валидността му е 24 месеца.
Защитени ли са данните ми когато пазарувам в www.brandmeup.bg ?

        – Разбира се, напълно безопасно е да пазаруваш в www.brandmeup.bg . Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност. В допълнение достъпът до профира на всеки клиент е ограничен с уникална парола. За повече информация отностно защитата на лични данни, моля, разгледайте Общите условия, както и Политика за поверителност.